Qëllimi i punës –kryerjen e trajtimeve mjekësore dhe rehabilitimin mjekësor të fëmijëve dhe të rinjve.
Mënyra dhe format e udhëheqjes – kolegji i ekspertëve me një punonjës të kujdesit shëndetësor dhe punonjës të tjerë në shërbim me qëllim të zbatimit dhe përmirësimit të cilësisë së kujdesit shëndetësor.
Laureta Ramadan
Defektolog
Fatime Berisha
Logoped
Senad Jakupi
Punëtor social
ЈЗУ ”ЗДРАВСТВЕН ДОМ НА СКОПЈЕ”-СКОПЈЕ
Instituti për Shëndetin Mendor të Fëmijëve dhe të rinjve “Mladost” – Shkup
IPSH ”SHTËPIA E SHËNDETIT ”-SHKUP
NJO – Instituti për Shëndetin Mendor të Fëmijëve dhe të rinjve “Mladost,,
Bul.”Partizanski odredi ”nr.60a Shkup
tel..3 061-509; faks 3 068-307 lokal 133,
e-mail: zmzmladostskopje@gmail.com
NUK KA SHËNDET PA SHËNDET MENDOR
ISHM „Младост“ është një institucion qendror kombëtar i përqendruar në shëndetin mendor, rritjen e bashkëmoshatarëve dhe zhvillimin e fëmijëve dhe të rinjve.NJO Instituti për Shëndetin Mendor të Fëmijëve dhe të rinjve “Mladost,,Shkup u themelua në vitin 1958. me emrin Këshillime pedagogjike medicinal ,kurse nga viti 1974 punon si Institut. Që nga themelimi i saj deri më sot, Zyra ka parashikuar zhvillimin e tendencave në mjekësinë moderne dhe nevojat e pacientëve në një mjedis dinamik dhe aktualisht funksionon si qendra e vetme diagnostike për autizmin. Gjithashtu ofron terapi familjare dhe individuale, kryen kategorizime, kryen ekspertizën e gjykatës dhe aktivitete të tjera, bazuar në një qasje ndërdisiplinore, me qëllim të përmirësimit të shëndetit mendor si dhe mirëqenies së përgjithshme psikofizike të individëve.
Me veprimtarinë e saj kryesore – mbrojtjen dhe promovimin e shëndetit mendor të fëmijëve dhe të rinjve – zbaton kujdesin parësor dhe dytësor të shëndetit mendor për fëmijët nga mosha më e hershme, parashkollorët, fëmijët e shkollave, adoleshentët deri në 26 vjet me familjet e tyre.
Me ekipin multidisiplinar të përbërë nga specialistë të mjekëve dhe profile të ndryshme të bashkëpunëtorëve të kujdesit shëndetësor, ky institucion është i vetmi i këtij lloji në Republikën e Maqedonisë. Këtu, pacientët tanë marrin diagnozë të hershme dhe trajtim të hershëm dhe rehabilitim të kushteve dhe vështirësive që devijojnë nga zhvillimi fiziologjik i pritur për një moshë të caktuar kalendarike tek fëmijët, veçanërisht për fëmijët me autizëm dhe çrregullime të tjera të përhapura.
- Ekipi i ekspertëve përbëhet nga:
- Specijalistë nga pediatria , psikiatria de neurologjia
Bashkëpunëtorë specijalist të kësaj fushe të:
- Psikologjia
- Defektologjia
- Logopedia
- Pedagogjia
- Puna sociale
- Citogjenetika
Instituti funkcionon si NJO në suazat e Shtëpisë së shëndetit në qytetin e Shkupit. Puna profesionale është e organizuar në njësitë organizative,gjegjësisht në njësi si pjesë të veçanta në procesin.
- REPARTI PËR MBROJTJEN E SHËNDETIT MENDOR
- Reparti për përcjelljen e zhvillimit psikomotorik normal, psikopatologji parashkollore dhe autizëm
– Doktor I mjekësisë specialist psikiatër
– Doktor I mjekësisë specialist pediatër
– Psikolog I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
– Logoped I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
– Defektolog – magjistër I Shkencave defektologjike
Në këtë seksion trajtohen kushtet e mëposhtme:
- autizmi dhe çrregullime të tjera të përhapura
- probleme të folurit, disleksija
- disfazia e zhvillimit
- Sjellje hiperaktive, ADHD
- Çrregullime emocionale,
- Mangësi intelektuale,
- Sindromi Down, paraliza cerebrale, epilepsi, etj..
- Reparti për problemet psikopatologjike në moshën shkollore
– Mjek medicinal – specialist psikiatër
– psikolog I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
– pedagog I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
– Defektolog – magjistër I Shkencave defektologjike
– Logoped I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
- Në këtë seksion trajtohen kushtet e mëposhtme:
- Vështirësitë në zotërimin e shkathtësive shkollore
- Dispraksioni
- Disleksia
- diskalkulimi
- Vështirësitë në vendosjen e marrëdhënieve shoqërore
- Lëvizje të pakordinuara
- bebëlzim
- urinim i pavullnetshëm nate
- Çrregullimi i sjelljes dhe emocionet
- Problemet emocionale lidhur me divorcin e prindërve dhe dështime të familjes dhe më shumë.
Ndërhyrjet psikoterapeutike me fëmijët dhe prindërit e tjera .
- Reparti për adoleshentët dhe puna me familjet e tyre
– Mjek I përgjithshëm – specialist psikiatër
– psikolog – specijalist I mjekësisë psikologjike
– punëtor social I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
Në këtë njësi trajtohen kushtet e mëposhtme:
– kriza adoleshente ,
– çrregullim ankthi,
– episode depresive,
– çrregullime psikotike
– varësia
– psikoterapi familjare dhe kështu me radhë.
- Njësia për Aftësi të Kufizuar në Zhvillimin Psikofizik
– Mjek I përgjithshëm – specialist psikiatër
– psikolog -specijalist I mjekësisë psikologjike
– punëtor social I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
– defektolog I diplomuar – bashkëpunëtor I pavarur
Në këtë Njësi, bëhet kategorizimi dhe klasifikimi i personave me vonesë mendore dhe autizëm me termin elektronik “Termini im” përmes mjekut personal të pacientit.
Në Institucion ekzistojnë 3 komision:
- Komisioni për klasifikimin e fëmijëve / personave me aftësi të kufizuara mendore (retardim mendor)
- Komisioni për klasifikimin e fëmijë me autizëm,
- Komisioni për klasifikimin e fëmijëve / individë me pengesa shikimi – të verbër / shikim të dobët
Komisioni për klasifikimin e fëmijëve /individë me ngecje në zhvillimin psikologjik ( retardim mendor )
Komisioni për klasifikimin e fëmijëve / individë me autizëm –e martë dhe e enjte ora 8:00 .
INFORMOHEN TË GJITHË PRINDËRIT TË CILËT KANË NEVOJË PËR REKATEGORIZIM TË FËMIJËVE ME AUTIZËM MBI 10 VJET TË PARAQITEN NJË DITË PARA TERMINIT TË CAKTUAR TE DREJTUESI (3065-711 dhe 3061-509 lokali 113 ose 109, 075/327-942).
Komisioni për klasifikimin e fëmijëve / individë me pengesa shikimi (duhet dy udhëzime 1 për Institucionin për shëndet mental 1 për Poliklinikën Jane Sandanski – Shkup ,prej 12:30-12:45 D-r. Zlatica Rogleva) Merret me vete dokumentacioni mjeksor- e mërkurë dhe e premte ora 8: 00 h.
- Reparti i Ortodontisë
– stomatolog I specializuar -ortodont dentar
– infermiere dentare –teknik
- Shërbimi I pranimit
– motër medicinal -teknike
– administrator
- REPARTI I NEUROLOGJISË ME KABINET PËR EEG
– Mjek I përgjithshëm –neurolog I specializuar
– motër medicinal –teknike
Në këtë repart kryhen elektroenceflorigrafi – regjistrimi i pacientit nga emërimi në Kabinetin me një infermiere dhe përgatitja paraprake e pacientit.
В. REPARTI PËR EKZAMINIME GJENETIKE
– Mjke I përgjithshëm – pediatër I specializuar – gjeneticist
– specialist në gjenetikë të grupeve të shkencave biologjike
– Teknik laborant
Në përbërje të ISHM ,, Mladost ,,funksionon laboratori Citogjenetik me këshillim mediko-gjenetik ku zbatohen metoda të njohura për përmirësim , studimi dhe futja e metodave të reja zbulojnë shmangie numerike dhe strukturore të kromozomeve përmes gjakut, duke bërë diagnostifikimin dhe parandalimin e paaftësisë psikologjike dhe fizike.
Në process janë përgatitjet për futjen dhe aplikimin për metodologjinë FICH për të cilat ne kemi pajisje laboratorike të plota.
Personat që kanë një paaftësi mendore ose që kanë çrregullime të rënda trashëgimore në familje, sipas Ligjit mbi martesën, mund të lidhin martesë vetëm pas një analize citogjene në këtë institucion.
Në punën çdoditore dhe aktiviteteve ditore të lidhura me Në punën e përditshme dhe aktivitetet e përditshme që lidhen me punën ,zyrja vepron sipas ligjeve:
- Ligji për shkollëfillore dhe të mesme
- Ligji për mbrojtje sociale
- Ligji për mbrojtje fëmijërore
- Ligji për punësimin e individëve invalidor
- Ligji për mbrojtje shëndetësore
- Ligji për sigurim pensional – për individë për ngecje në zhvillim
- Ligji për marëdhënje të punës
Si dhe shumë rregullore që dalin nga Ligji.
Gjatë punës së përditshme Instituti bashkëpunon edhe me tjera institucione – çerdhe ,shkolla , shkolla të posaçme , Qendra për punë sociale të RM , Fondi për sigurim shëndetësor , Fondi për sigurim pension invalidor ,Agjencionet për punësim , Ministria e Shëndetit , Ministria për Punë dhe mbrojtje sociale e të tjera dhe nevojat e pacientëve tanë.
Ky funksionim i Institutit mundëson diagnozën e hershme, trajtimin, trajtimin dhe rehabilitimin e problemeve të shëndetit mendor për fëmijët dhe të rinjtë, duke ofruar punë më të avancuar dhe më profesionale në fushën e shëndetit mendor dhe ka kushte për përmirësimin, zhvillimin dhe zgjerimin e mëtejshëm të këtij lloji të kujdesit shëndetësor.
Punën e përgjithshme e organizon dhe kordinon udhëheqësi , mjek I përgjithshëm – specialist psikiatër si dhe ekipi i cili i ndihmon:
– këshilltar I drejtësisë NJO– jurist I diplomuar
– sekretar teknik
– mjeshtër ekonomik
– higjienist
Orari I të punësuarve sipas kateve si dhe numri I dhomës.
Telefoni për kontakt: 3 061-509; 3 065-711
KATI I
Numri i lokalit | Numri i dhomës | ||
/ | PSIKIATËR | 102 | 2 |
DRAKALSKA MARGARITA | EEG | 106 | 6 |
ROZETA MANASIEVSKA | EEG | 106 | 6 |
RAHIM FIKRETA | PEDAGOG | 103 | 3 |
KIPRIJANOVSKA BLAGICA NAUNÇEVSKA VERICA | KARTOTEKË | 101 | 1 |
REXHIJE LAÇI | DEFEKTOLOG | 108 | 8 |
/ | STOMATOLOGJI | 104 | 4 |
FATME BERISHA LAURETA RAMADAN |
LOGOPED | 107 | 7 |
KATI II
D-R T’RPESKA-POPOSKA LIDIJA
|
PSIKIATËR – UDHËHEQËS | 113 | 13 |
GALESKA KATERINA | PSIKOLOG | 111 | 11 |
NAJDOVSKA MARIJA | PEDAGOG | 114 | 14 |
/ | PEDIATËR | 115 | 15 |
RAHIM EROL | PUNËTOR SOC. | 100 | 12 |
PETROVA TATJANA | SEKRETAR TEKNIK | 110 | 10 |
KATI III
PROF.D-R QAEVA-PEJKOVSKA MIRJANA | PEDIATËR | 118 | 18 |
PAVLOVSKA KATINA | PSIKOLOG | 117 | 17 |
NIKOLOVSKA SNEZHANA | DEFEKTOLOG | 124 | 24 |
BOGDANOVSKA SVETLANA | BIOLOG | 119 | 19 |
BILJANA JAKIMOVSKA M. | PSIKOLOG | 123 | 23 |
MIRÇEVSKA NADICA ELENA STEPANOSKA |
LOGOPED | 121 | 21 |
BLAZHEVSKA NELA | LABORANT | 119 | 19 |
TRAJANOSKA VALENTINA | JURIST | 116 | 16 |
CEKOVSKA DEBËRLIEVA VESNA | DEFEKTOLOG | 121 | 21 |
KATI IV
D-R OROPAN KOSARA | PSIKIATËR | 125 | 25 |
DUROVSKA ROZI | DEFEKTOLOG | 126 | 26 |
VANESA ANDOVA | DEFEKTOLOG | 126 | 30 |
STAMENOVA ZDENKA | DEFEKTOLOG | 126 | 29 |
ALEKSOSKI ANTONIO SENAD JAKUPI |
PUNËTOR SOC. | 126 | 31 |
Doktor I mjekësisë -specijalist,pediatër, gjenetik |
– Kryen kontrolla preventive ;
– Shqyrton dokumentacionin mjekësor të një fëmije të sapolindur, të mitur dhe të vogël parashkollor; merr historinë; – Shqyrton sistemet dhe vlerëson shëndetin e fëmijës dhe gjendjen psiko-fizike; – Jep mendime specialistike me kërkesën e mjekëve të përgjithshëm ose specialist nga fusha të ndryshme; – Shqyrton sistemet dhe vlerëson shëndetin e fëmiut dhe gjendjen psiko-fizike; – Kryen ekzaminime për regjistrimin e fëmijëve në institucionet arsimore; – Merr pjesë në punën kërkimore shkencore të organizuar në NJO në fushën e specialitetit të saj, në organizimin dhe zbatimin e mbikëqyrjes së ekspertëve dhe merr pjesë në punën e komisioneve për vendosjen e personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin psiqik, autizëm, persona të verbër/ ngecje në zhvillim mendor – zbulon, diagnostikon, trajton dhe monitoron fëmijët me konvulsione febrile, i trajton ato dhe kryen ekzaminimin EEG- mban dokumentacionin mjekësor të përshkruar, regjistron dhe përgatit raportin e punës;- Bashkëpunon me mjekët e familjes, shërbimin e patronazhit dhe shërbime të tjera në NJO dhe më gjerë; -Ruan marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit në NJO, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me pozitën pozitive;- Menaxhohet nga laboratori citogjenetik dhe qendra e këshillimit mjekësor-gjenetik |
Mjek I përgjithshëm – specialist, pediatër , neurolog |
– Kryen pranimin e pacientëve , bën ekzaminimin e parë dhe të kontrollit të specialitetit të saj dhe nëse është e nevojshme, përdor mendime dhe analiza nga degët e tjera të shërbimit specialist konsultativ,- Jep mendim / raport dhe përshkruan terapi të duhur dhe përdor procedurat e duhura diagnostike dhe terapeutike,- interpretimi i shënimeve të EEG,
– Nëse paraqitet nevoja I orienton pacientët në mbrojtje shëndetësore terciale , – Përgatit plan për punë dhe sipas nevojës sugjeron mjete medicionale si futjen e procedurave të reja dijagnostike , – Kujdeset për mirëmbajtjen e duhur të dokumentacionit dhe shënimeve të duhura mjekësore,- Kujdeset për përgatitjen në kohë dhe me rregull të raporteve për shërbimet shëndetësore të kryera, |
Dokor I mjekësisë – specialist , psikiatër |
– Punon I pavarur; -E udhëheq ekipin dhe e kordinon punën e ekspertëve në diagnozën e hershme dhe trajtimin e fëmijëve me probleme të moshës parashkollore (autizmi, sindromi i Daunit,vonesë mendore , tik etj); – Fëmijët e shkollës (problemet emocionale, fobitë e shkollës, vështirësitë në përballimin e problemeve shkollore dhe çrregullimet hiperkinetike); – Adoleshentët dhe të rinjtë (shtetet depresive ankthi, krizat adoleshente, sëmundjet e varësisë …) shëron adoleshentët me shfaqje neurotike, prepsikotike dhe psikotike, me vështirësi në përshtatjen e mjedisit të tyre familjar ose social, të rinj me sjellje antisociale, – Bashkëpunon me Qendrën për Punë Sociale dhe ndihmon në situata të dhunës në familje dhe krizave martesore – Ekspertizë Gjyqësore – kategorizimi I individëve me pengeza mendore zhvillimore;- Edukim personal dhe edukim i mësimdhënësve dhe pedagogëve në sistemin arsimor për të punuar me fëmijët me nevoja të veçanta dhe përfshirjen e tyre;Trajton çrregullime të ndryshme të personalitetit, personaliteteve të margjinalizuara, problemit të vetëvrasjeve dhe përpjekjeve për vetëvrasje në moshën adoleshente, si dhe varësive dhe të gjithë atyre që vuajnë nga varësi të tjera,- Procedurat terapeutike individuale dhe grupore, punojnë me familjen dhe ruajnë marrëdhënie profesionale ndërpersonale me punonjësit e NJO në lidhje me dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me rregulloret pozitive |
Mjeku I stomatologjisë– specialist |
– Siguron kushtet dhe përgatit kërkesat për furnizim të materialeve të përshtatshme për kryerjen e punëve në fushën e stomatologjisë,
-Kujdeset për saktësinë e aparatit dentar dhe sterilizimin e instrumenteve dhe materialeve, – Aplikimi i metodave moderne të diagnostikimit dhe terapisë, – Ndërmerr masa për mbajtjen e sigurt të mjeteve të punës dhe për përdorimin e tyre në praktikë, – Ndërmerr masa dhe është përgjegjës për ruajtjen e sigurt të konsumit, instrumenteve dhe të dhënave të konsumit të tyre, – Kryen procedurat diagnostike dhe terapeutike, – Kryen kujdes dentar parandalues duke zbatuar metoda parandaluese, ekzaminime sistematike parandaluese, -Vendos marrëdhënie profesionale ndërpersonale me punonjësit në shërbim duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |
Bashkëpunëtor shëndetësor – Psikolog , Specialist I mjekësisë psikologjike |
Qendra, në praktikën e saj, specialistja e psikologjisë mjekësore fokusohet në kryerjen e një vlerësimi psikologjik, kryerjen e ndërhyrjeve psikologjike dhe psikoterapisë.
-Në punën e tij ai përdor një qasje të sistemit, që do të thotë të punosh me pacientin e identifikuar (fëmijë, të rinj) në kontekstin e ego-hapësirës dhe familjes së tij. – Vlerëson dhe zbaton procedurat e duhura terapeutike tek fëmijët dhe të rinjtë me çrregullime ankthi, emocionale, psikotike dhe të përhapura, si dhe çrregullime të personalitetit, ndërkohë që siguron intervenime dhe këshillime të përshtatshme për prindërit dhe anëtarët e tjerë sipas nevojës. – Merr pjesë në vlerësimin e fëmijëve me çrregullime zhvillimore në psikomotor, gjuhësor, në lidhje me zhvillimin e tyre psikosocial dhe emocional, fëmijët me probleme në programin shkollor , shkathtësitë, fëmijët me çrregullime dhe emocione të sjelljes, dhe këshillimin e prindërve të tyre. -Përfshin punën e komisioneve për vendosjen e personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin psikofizik – angazhohet në hulumtime, mësimdhënie, këshillim, ekspertizë mjeko-ligjore dhe zhvillim të programeve dhe projekteve për përmirësimin e shëndetit mendor të fëmijëve dhe të rinjve dhe merr pjesë në edukimin e personelit nga fusha përkatëse -Për realizimin e programeve, ai bashkëpunon me ekipin profesional në Institut dhe me institucione të tjera të lidhura (shkollë, mjek i familjes dhe doktorë nga institucione të tjera shëndetësore, klinika …) -Ruan marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit në NJO, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me rregulloret pozitive. |
Bashkëpunëtor shëndetësor –defektolog , magjistër I shkencave të defektologjisë |
-Zbulimi i menjëhershëm i çrregullimeve të zhvillimit në fëmijët, zbatimi i intervenimit të hershëm, stimulimi i sensomotoreve, vlerësimi i zhvillimit të psikomotorisë – Monitorim gjuhësor i zhvillimit psikomotor të rrezikut dhe fëmijëve me aftësi të kufizuara zhvillimore – Diagnostikimi defektologjik – analiza e të dhënave anamnestike, vëzhgimi, zbatimi i testeve defektologjike – Trajtim defektologjik, stërvitje rehabilituese-stimuluese, ushtrime për re-edukim psikomotor, ushtrime specifike – Punë grupore dhe individuale me prindërit për qëllime informative dhe këshilla – Të mbajë një lidhje të ngushtë mes: institucioneve shëndetësore, arsimore dhe sociale që merren me personat me aftësi të kufizuara -Përfshin punën e komisioneve për vendosjen e personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin psikofizik – angazhohet në kërkime, mësimdhënie, konsultime dhe zhvillim të programeve dhe projekteve për promovimin e shëndetit mendor të fëmijëve dhe të rinjve dhe merr pjesë në edukimin e personelit nga fusha përkatëse -Të zënë marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit në OE në lidhje me dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me rregulloret pozitive; |
Bashkëpunëtor shëndetësor – defektolog I diplomuar |
-Zbulimi i menjëhershëm i çrregullimeve të zhvillimit në fëmijët, zbatimi i intervenimit të hershëm, stimulimi i sensomotoreve, vlerësimi i zhvillimit të psikomotorisë
– Monitorim gjuhësor i zhvillimit psikomotor të rrezikut dhe fëmijëve me aftësi të kufizuara zhvillimore – Diagnostikimi defektologjik – analiza e të dhënave anamnestike, vëzhgimi, zbatimi i testeve defektologjike – Trajtim defektologjik, stërvitje rehabilituese-stimuluese, ushtrime për re-edukim psikomotor, ushtrime specifike – Punë grupore dhe individuale me prindërit për qëllime informative dhe këshilla – Mirëmbajtja e lidhjes të ngushtë midis: shëndetin, institucionet arsimore dhe sociale që kanë të bëjnë me njerëzit me aftësi të kufizuara -Përfshin punën e komisioneve për vendosjen e personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin psikofizik – Angazhohet në kërkime, mësimdhënie, konsultime dhe zhvillim të programeve dhe projekteve për promovimin e shëndetit mendor të fëmijëve dhe të rinjve dhe merr pjesë në edukimin e personelit nga fusha përkatëse -Nxitja e marrëdhënieve profesionale ndërpersonale me punonjësit në NJO në lidhje me dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me rregulloret positive |
Asistent shëndetësor – Punonjës social I diplomuar |
– Pranon pacientët, fëmijët, të rinjtë, individët dhe prindërit / kujdestarët e tyre, duke marrë një histori sociale dhe shëndetësore prej tyre, duke ofruar këshilla dhe udhëzime nga shëndetësia dhe sfera sociale, duke këshilluar një personalitet, ndërhyrje verbale dhe nevoja të tjera të pacientit,
– merr pjesë plotësisht në punën ekipore multidisiplinore me mendimin e tij të pavarur në fushën e diagnozës dhe trajtimit të pacientëve, – Merr pjesë në punën e komisioneve për vendosjen e personave me aftësi të kufizuara në zhvillimin psikolog, autizëm, person i verbër / me një mendim plotësisht të pavarur, – Individualisht p;rgatit dhe jep dokumentacion medicinal nga komisionet e përmendura – diagnoza dhe mendimi për dislokimin e personave me pengesa zhvillimore me ndihmë interpretuese të prindit/kujdestarit për на родителот/старателот për referim të mëtejshëm social dhe mbrojtjen e të drejtave të pacientëve, në përputhje me legjislacionin, ku edhe përcjellet evidence e veçantë për njerëz me pengesa zhvillimore. -Individualisht përgatit dokumentacion mjeksor nga komisionet e lartëpërmenduara – kontrollon dhe koordinon në mënyrë të pavarur masat terapeutike dhe sociale-mbrojtëse dhe kujdesin e vazhdueshëm për fëmijët / personat me aftësi të kufizuara intelektuale, autizmin, njerëzit e verbër dhe me shikim të dobët dhe i motivon prindërit për trajtim dhe pranim të fëmijëve me aftësi të kufizuara në familjet e tyre, Bashkëpunimi me institucionet e tjera – kopshte, shkolla, shkolla speciale, qendrave për punë sociale në të gjithë Maqedoninë, ФЗО ФПИОМ, agjencive të punësimit, МЗ, МТСП dhe të tjerët në emër dhe për nevojat e pacientëve, — Punon në përcaktimin e dimensioneve shoqërore që shkaktojnë shfaqjen e çrregullimeve mendore tek fëmijët dhe të rinjtë që pranohen për shqyrtim dhe trajtim në institucion, -Punon me fëmijët, adoleshentët e të rinj dhe familjet e tyre që kanë nevojë për të kapërcyer problemet familjare, situatat e krizës, problemet në kujdestari, divorcet dhe disfunksionet në familje, – Sipas nevojës pranon studentët për mësimdhënie praktike, arsimimin në bashkëpunim me Fakultetin e Filozofisë dhe përgatit ligjërata nga fusha e tij / saj e punës. Forcon lidhjet ndërnjerëzore professional me punëtorët , duke respektuar dinjitetin , reputacionin dhe kënaqësinë e të punësuarve të tjerë. |
Specialist në shkencat biologjike – grupe gjenetike |
− Siguron përgatitjen e reagensit dhe substrateve të nevojshme për prerjen e indeve të mbjella,
− Është drejtpërdrejt përgjegjës për furnizimin e reagentëve më të gjatë dhe pajisje të tjera të nevojshme për ekzaminim citogjenetik, − Mbjellja e indeve të marra nga lëndët e propozuara për ekzaminim citogjenetik, − Mbjellja e indeve të marra në substrate të përshtatshme dhe përcjellja e procesit të zhvillimit të tyre, − Kryerja e metodave më specifike në fazën e përgatitjes, domethënë nga ana e ndarjes, e cila nuk është në kompetencë të laborantit. − Përgatitja e një raporti mbi punën dhe detyrat e kryera, − Kryen analiza kromozomike nga metafazet e qelizave të indeve të ekzaminuara − Përgatitja kompjuterike e kariotipit dhe përgatit një interpretim po të njejtit- -Merr pjesë në fazën përfundimtare në përgatitjen e kariotipit, − Pjesëmarrja në punën kërkimore shkencore nga domenin e vet dhe vazhdimisht po përmirësohet. − Mban lidhjet dhe marrëdhëniet profesionale dhe ndërpersonale me punonjësit, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |
Bashkëpunëtor i Kujdesit Shëndetësor – Pedagog I diplomuar |
– Ai kryen diagnostifikim pedagogjik të fëmijëve me mosarritjet në shkollë, probleme adaptimi, ndryshime në sjellje përmes vlerësimit të nivelit të njohurive dhe shkathtësive të para shkollore dhe shkollore, efikasitetit dhe aftësisë për të mësuar,
– Bën një intervistë me prindërit-kujdestare, në mënyrë për të zbuluar faktorët etiologjike për dështim në shkollë dhe probleme të tjera që lidhen me të mësuarit dhe të këshillojë në përmirësimin e suksesit shkollor Në mënyrë të pavarur vlerëson njohuritë e para-fituara, si dhe pjekurinë emocionale dhe sociale të fëmijëve për të filluar shkollën, – Merr pjesë në punën ekipore multidisiplinare me mendimin e tij të pavarur, – Në mënyrë të pavarur zbaton testet për të zbuluar dhe diagnostikuar vështirësitë specifike në leximin, shkrimin dhe llogaritjen, – Në mënyrë të pavarur kryen trajtimin individual korrigjuese të fëmijëve me vështirësi në të mësuar teknikën e leximit dhe shkrimit, – Pavarësisht kryen trajtim individual korrektues për fëmijët me vështirësi specifike në lexim dhe shkrim (disleksi dhe disortografi), – Pavarësisht kryen trajtim korrektues individual dhe grupor për fëmijët me vështirësi në llogaritje – Bashkëpunon me shërbime pedagogjike-psikologjike në shkolla, merr studentë për mësim praktik, nëse është e nevojshme, të përgatit leksione nga fusha e tij e punës.Ushqen marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |
Ndihmës i Kujdesit Shëndetësor – psikolog I diplomuar |
– Ai punon në diagnozën dhe terapinë e fëmijëve me çrregullime në zhvillimin psikologjik,
– Kryen diagnostika dhe terapi të çrregullimeve në marrëdhëniet dhe emocionet që fillojnë në fëmijëri dhe adoleshencë, – Kryen trajtime për çrregullime të lidhura me stresin dhe kushtet në kohë krizash, – Trajton çrregullime psikosomatike dhe ndikimin e tyre në sëmundjet somatike dhe shëndetin emocional të individit, – Merrni pjesë në punën me fëmijët dhe të rinjtë dhe familjet e tyre me kërkesë të institucioneve të tjera (Qendra për Punë Sociale, shkolla dhe të tjera) dhe përgatit konstatim dhe mendim për nevojat e tyre, – Kryen këshillime, intervenime terapeutike dhe psikoterapi për fëmijët, adoleshentët, dhe nëse është e nevojshme, prindërit e tyre, – Merr pjesë në ndërhyrjet terapeutike të bazuara në sistem në fëmijët dhe adoleshentët në kushte psikopatologjike si dhe reagim në të marëdhenjëve jofunksionale të familjeve – Merr pjesë në përgatitjen e raporteve të ekspertëve, – Bashkëpunon me anëtarët e tjerë të ekipit të ekspertëve, si dhe me institucionet e tjera profesionale, – Ushqen marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë.
|
Asistent I shëndetësisë – Logoped I diplomuar |
– Kryen diagnozën logopedike të çrregullimeve në komunikimin verbal (zërin, fjalimin, vështirësitë gjuhësore, leksikore dhe dëgjimore) nga aspekti i kuptimit të shprehjes tek fëmijët dhe të rinjtë, dhe përgatit një mendim me shkrim për secilin pacient veç e veç.
– Gjen metodat për heqjen e vështirësive në komunikimin verbal në disa pacientë ose jep një opinion mbi fillimin e terapisë së fjalës, – Programon dhe zbaton terapitë individuale dhe grupore të rregullimit –rehabilitues , – Krijon një regjistër pune dhe mban shënime në rrjedhën e trajtimit të punës, problemin dhe rezultatet e arritura, – Kryen punë të përshtatshme terapeutike me prindërit ose anëtarët e familjes së ngushtë të pacientëve, – Bashkëpunon me anëtarët e tjerë të ekipit profesional, si dhe me institucione të tjera profesionale, parashkollore, shkolla e kështu me radhë. – Përgatit një plan dhe program për punën e tij dhe ia dorëzon atë shërbimit kompetent, – Ushqen marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit, duke respektuar dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |
Punëtor shëndetësor – infermiere |
– Vepron me pajisje mjekësore që janë vendosur në kabinet për rastet e kufirit dhe EEG,
-Përgatitja e pacientit për regjistrimin dhe trajtimin e aparatit EEG, kalibrimin dhe regjistrimin e pacientit, – Ndihmon mjekun në zbatimin e disa procedurave dhe ndërhyrjeve diagnostike dhe terapeutike; – Merrni pjesë në edukimin shëndetësor, – Trajton shënime shëndetësore (nxjerr, mbledh dhe hap kartat e reja), Plotëson të dhënat mbi identitetin e pacientit në kartën shëndetësore dhe i vendos ato në kompjuter, – Mbani shënimet e duhura mjekësore dhe dokumentacionin, – Kujdeset për korrektësinë e pajisjeve dhe instrumenteve mjekësore me të cilat funksionon, – Merr pjesë në punën kërkimore shkencore të organizuar në NJO, – Planifikon dhe të regjistron shqyrtimet e pacientëve në dokumentacionin e veçantë mjekësor, – Është përgjegjëse për ekzekutimin në kohë të rregullt dhe profesional të aktiviteteve të punës – Nxit marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit në NJO në lidhje me dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë në përputhje me rregulloret pozitive, – Ajo gjithashtu kryen gjëra të tjera që korrespondojnë me nivelin e përgatitjes profesionale. |
Punonjës i Kujdesit Shëndetësor – Infermiere Dentare |
– Përgatit instrumentet dhe të gjithë materialin e nevojshëm për punë në praktikë,
– Sterilizon instrumentet dhe materialet tjera të nevojshme, – Kryen kontrollin e korrektësisë së sterilizatorëve dhe autoklavëve me spore, brenda afatit kohor të përcaktuar me ligj, -Kujdeset për ruajtjen dhe shpërndarjen e duhur të mbetjeve mjekësore, -Ndërmer masa për ruajtjen e sigurt të mjeteve të punës dhe përdorimin e tyre në praktikë, – Nërrmer masat dhe është përgjegjës për ruajtjen e materialit arxhues, instrumenteve dhe të dhënave të ujit për konsumimin e tyre, – Ndihmuar në përdorimin e të gjitha metodave për sigurimin e kujdesit shëndetësor dentar, – Përcjell dhe mban dokumentacionin dhe regjistrimet e përshkruara, – Punon me kartela shëndetësore (publikon, mbledh dhe hap kartat e reja), plotëson të dhënat mbi identitetin e pacientit në kartelën shëndetësore dhe i vendos ato në kompjuter, – Mban shënimet dhe dokumentacionin e duhur mjekësor, -Nxit marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit që respektojnë dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |
Punëtorë i Kujdesit Shëndetësor – Teknik i laboratorit |
– Sterilizon instrumentet e punës,
-Përgatit të gjitha mjetet ndihmëse për kryerjen e të gjitha analizave të nevojshme laboratorike, – Përgatitjet e materialit të testuar, bëjnë ngjyrosjen e preparateve të përgatitura, – Përbërja unike e kariotipit, – Kryen të gjitha punët fotografike në lidhje me dyshimet dhe kariotipin e tij, – Kryen matjet antropometrike të të anketuarve, Vepron shtypjet e duarve dhe shtyllave të analizës dermatoglyphic, – Ngarkon shërbimet shëndetësore të kryera dhe për furnizimin e shërbimeve shëndetësore lëshon një llogari fiskale dhe e financon atë në kohën e duhur për arkëtarin, – Mbani një libër për një raport financiar ditor, -Nxit marrëdhëniet profesionale ndërpersonale me punonjësit që respektojnë dinjitetin, reputacionin dhe nderin e punonjësve të tjerë. |